Tauranga

20 oktober 2019 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Dag 21 in NZ: Wakker worden in de wetenschap dat de hedendaagse stress weer op het punt staat om te beginnen, is niet echt iets wat je bewust incalculeert bij zo'n droomvakantie, maar het is wel realiteit 😏. Gelukkig werd ik net wakker en kreeg meteen mooie foto's te zien van mijn twee schatjes, die heb ik toch wel heel erg gemist 😍🐢🐢! Kan niet wachten om ze weer op te halen....

Nog 1 hele dag....nog geen vaste planning.....laten het 'lot' even beslissen.

Ontbijt hier is geweldig πŸ˜‚πŸ˜‚, gisteren zaten we met een jong stel uit Tonga, hij was een Rugbyspeler en een pasgetrouwd stelletje uit China....vanmorgen met hetzelfde stelletje uit Tonga en een nieuw setje waarvan de vrouw uit NZ kwam en de man uit China/Taiwan...onderling spraken ze met elkaar via een vertaal app...zo schattig en hij werd helemaal enthousiast over zijn cooked breakfast..was zo aandoenlijk πŸ€—.

We wilden nog wat vogels zien, dus lekker relaxed naar Aongatete, Katikati Bird Gardens. Wat was dat leuk, je loopt via een een houten winkeltje via een terras naar een schitterende tuin. Uiteraard kwamen de hoenders en eenden direct op je af....want als nieuwe bezoeker heb je natuurlijk vogelvoer bij je....🀫. Normaal doe ik dat niet, vogels voeren in zo'n park, maar hey....ben nog even op vakantie en alle vogels waren echt heel beleefd en voorzichtig!! Ik heb schitterende duiven op mijn hand gehad, hele mooie ganzen gespot..deze hadden echt een pre-historische kop...schitterende beesten. Eén witte eend had ons vanaf de ingang al gevolgd...die kreeg ook wat natuurlijk. Ook kippetjes met kuikentjes en zelfs een pauw die uit de hand at.

Hierna zijn we naar Mount Maunganui gereden, ook een must see in Tauranga.Β  Oh ja, ik was vergeten te vertellen...in plaats van een kers op de taart, hadden we nu een compleet toetje!!! Blauwe lucht, zonneschijn en 20 graden....ik kon mijn broekspijpen afritsen πŸ€—πŸ€—πŸ’ͺπŸ’ͺ! Fijne stranddag 😎.

Rondom Mount Maunganui heerlijk rondgeslenterd en weer schitterende plaatjes geschoten....van alle kanten. Een hele fijne en gezellige badplaats, nog even wat geshopt, en heerlijk gegeten natuurlijk.....zou het ooit anders zijn πŸ™„πŸ€ͺπŸ€ͺπŸ–.

En toen weer terug bij de B & B....danΒ  begint het weer.....de koffers moeten gereorganiseerd worden...pfff, wat een ellende πŸ˜”πŸ˜....ik moet naar huis....om 6 uur op....😴😴😴. Het is mooi geweest.

Ik hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen meegenieten! Voor mij is dit een buitengewoon bovenaardse ervaring geweest en ben mezelf zo enorm dankbaar dat ik dit doorgezet heb, geniet vooral nog van alle foto's, dan kan ik dat gevoel ook delen met iedereen!!! Ik heb er in totaal 1300....β˜ΊπŸ˜‰πŸ€£πŸ€£.