Tauranga, Auckland Int. Airport, Hong Kong Int. Airport, Schiphol, Mierlo

22 oktober 2019 - Mierlo, Nederland

Dag 22 (nog een beetje) in NZ: Was vroeg vanmorgen....😴😴, na ontbijt maar meteen weggereden, anticiperend op maandagochtend verkeer....pfff, nog niet misschien...smooth ride all the way...auto geparkeerd...koffers afgegooid en door de douane....nu wachten op de reis terug.

Ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn befaamde, gedetailleerde verslagen....of wel πŸ€”, nee....heb eigenlijk niks meer te melden....wachten is BORING..

Hoeever...ik heb nog steeds een Bucketlist...☺:

Stargazing, glowworms, Nelson, Stewart Island, East Coast South Island, Coromandel, Nugget Point etc. etc.....ben nog niet helemaal klaar met dit land.

Djeezzz....ik wordt bij deze 1e vlucht nog vetter....heb net een 2e warme maaltijd op....fff, bezuinigen op eten doen ze bij Cathay Pacific echt niet.....en lekker! πŸ˜‹πŸ˜‹.Β

Nog ter aanvulling....ook lekker belangrijk...op the North Island hebben we 1393 kilometer afgelegd, totaal dus 2763 kilometers met de auto....is nogal een afstand....πŸ˜ŠπŸ˜‰.

Voor het eerst fikse turbulentie gehad boven China....als de bemanning ook moet gaan zitten...πŸ˜…πŸ˜….....wat deed ik...gewoon dooreten 🀣🀣. Rest van de vlucht was prima....alleen heeeel lang...Verder met de trein naar Helmond,Β  en met privΓ© taxi (Cindy 😘) naar huis.

Eindelijk weer in Mierlo neergestreken....voelt als thuiskomen....owΒ  wacht? Ik ben thuis......nou gaat het bijkomen beginnen van 2 nachten niet slapen....komt allemaal goed. Ik ga het hiermee afsluiten, katjes alweer geaaid...zijn katten....dadelijk Pinto en Buga halen en dan is mijn gezinnetje weer compleet πŸ€—πŸ˜.Β

Jullie allemaal bedankt voor jullie tomeloze interesse en geduld, vond het ontzettend leuk om te doen, hoop nogmaals dat jullie er van hebben genoten en tot de volgende keer maar weer!! πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ˜˜