Eindelijk op plek van bestemming

30 september 2019 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Na een hele lange, vermoeiende en spannende reis,  zojuist aangekomen bij onze eerste accomodatie op het Zuidereiland, Coronet View in Queenstown. Laten we eens beginnen met de vluchten, die stuk voor stuk (ernstig) vertraagd waren.....de lange wachttijden breken je enorm op en als je dan ook nog niet slaapt....kan met recht zeggen, dat je dan echt op de koffie functioneert ☺. De vluchten waren allemaal wel erg comfortabel gelukkig...wat waren we blij toen we op de luchthaven van Queenstown waren en achtereenvolgens de flappentap, de Simkaartverkoopman en de toetoetverhuurder zagen. Alles geregeld, komen bij de auto aan...een f####ing Toyota Landcruiser.....echt niet dus.....wel even ingezeten en gepoogd van de parkeerplaats af te rijden...no way. Terug gelopen, en uiteindelijk een Metsubsidie CX5....rijden weg bij de luchthaven en Elly dacht maar meteen wat mooie Nieuwzeelandse oranje pionnen mee te nemen...(iets te ver naar links gestuurd, ik een hartverzakking 🤣🤣🤣). Nu toch maar ff flink chillen, straks hapje eten in het centrum, op tijd plat en morgen wat leuks ondernemen, Kia Koa!!

1. Linda:
    30 september 2019
    😱😬🤣🤣🤣🤣komt helemaal goed dan met Elly als chauffeur. Jeetje wat vervelend met die wachttijden maar nu ben je er eindelijk en kan de vakantie beginnen.
    Dus heel veel plezier!!😘
    Groetjes Linda
  2. Ingrid:
    30 september 2019
    Gelukkig waren t alleen maar oranje pionnen en niks ergers😉. Slaap lekker voor straks. En dan mag het grote genieten beginnen. 😘
  3. Cindy:
    30 september 2019
    Even lekker bijtanken en dan heerlijk genieten! Komt helemaal goed! 😘
  4. Melinda:
    30 september 2019
    Wat zullen jullie heerlijk slapen! Veel plezier dames!!
  5. Laurens de Hollander:
    30 september 2019
    Wat fijn! Veel plezier daar! Maar wat is er eigenlijk zo erg aan een Toyota landcruiser?
  6. Melodie:
    2 oktober 2019
    Niks hoor, maar ik ben maar een klein meisje 😉
  7. Claudia van Wezel:
    30 september 2019
    Haha jullie zijn er, vanaf nu kunnen jullie gaan genieten. Liever in het begin wat moeilijkheden, vertragingen en pionnen, het kan alleen maar beter worden.
  8. Yvonne:
    30 september 2019
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Nu lekker gaan genieten.
    Wel links blijven rijden en niet vergeten ook de ruitenwisser en de richtingaanwijzer zit ook aan de andere kant van het stuur met alle gevolgen van dien.😂😂😂😂 Heb een fijne vakantie en geniet van al het moois wat jullie tegenkomen🍀🌿
  9. Els vd Heuvel:
    30 september 2019
    Fijn dat Jullie goed zijn aangekomen. Ik heb nog aan je gedacht zaterdagmorgen, alleen Nicky en ik waren op les. Dus stevig aan de bak!😜😜😜. Veel plezier en genieten maar.
  10. Lia Embrechts:
    30 september 2019
    Fijn dat je goed bent aangekomen nu eerst uitrusten en dan gaan genieten
  11. Wim de Hollander:
    Hallo jongelui,
    Zo te lezen hebben jullie de heenreis doorstaan!
    Hier is alles nog zoals altijd.
    Ik was om 08.30 uit bed vanmorgen en lees nu mijn krantje!
    Ik zal vanmiddag een langer bericht sturen.
    Veel liefs en welterusten.
    Groetjes Wim
  12. Rianne:
    30 september 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, even lastig die lange wachttijden. Nu genieten van de vakantie
  13. Marcel:
    30 september 2019
    Fijn dat jullie er zijn, maak er iets moois van en geniet ervan ✌️😀ben laat even weten of je een beer 🐻 ziet Mel 😉
  14. Melodie:
    2 oktober 2019
    😂😂😂 dan ben jij de eerste die een foto krijgt !
  15. Liset:
    Keep left!
  16. Gemma:
    1 oktober 2019
    En nu lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie